ITIL®4 Foundation

Szkolenie ITIL®4 Foundation jest najnowszą wersja szkolenia dot. standardu zarządzania usługami IT wg ITIL®. Szkolenie wprowadza do świata zarządzania usługami IT w organizacji, uwzględniając inne aktualnie wykorzystywane metodyki i standardy takie jak DevOps, Agile, Lean, Scrum czy Prince2. Adresowane jest do każdego pracownika przedsiębiorstwa od poziomu kierownictwa najwyższego szczebla, do pracowników liniowych i operacyjnych. Celem szkolenia jest omówienie najważniejszych pojęć, definicji oraz wytycznych związanych z podejściem usługowym i procesowym opisanych w bibliotece najlepszym praktyk ITIL®. Szkolenie przygotowuje uczestników do oficjalnego, akredytowanego egzaminu ITIL®4 Foundation.
ITIL® jest zerejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Czas: 2 dni
  • Język: PL, Materiały: EN
  • Szkolenie akredytowane

  • Cena szkolenia zawiera materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch.
  • Zapewniamy dogodną lokalizację w centrum Warszawy

Program szkolenia

  • Zbiór podstawowych pojęć i definicji
  • Wprowadzenie do biblioteki ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami
  • Zasoby, Kompetencje, Organizacja
  • Technologie i architektura
  • Partnerzy i dostawcy
  • Łańcuch wartości
  • Ustawiczne doskonalenie usług
  • Kontrola zmian
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie wnioskami
  • Service Desk
  • Zarządzanie poziomem Usług
  • Praktyczne ćwiczenia
  • Dodatkowe źródła informacji
  • Wskazówki na temat egzaminu
  • Próbny egzamin
Zgłoś się na szkolenie

Warunki

  • Brak

Szkolenie przyniesie największą wartość dla:

  • Pracownicy liniowi i operacyjni działów IT
  • Konsultanci, eksperci IT
  • Pracownicy biznesowi korzystający z usług IT
  • Kierownicy wszystkich szczebli organizacji
  • Osoby pragnące rozwinąć swoje kompetencje zawodowe w zakresie najlepszych praktyk zarządzania usługami wg ITIL®
  • Osoby przygotowujące się do egzaminu ITIL®4 Foundation

Korzyści organizacyjne

Szkolenie ITIL®4 Foundation pomoże w:

  • zrozumieniu, dlaczego organizacje adoptują praktyki ITIL® zarówno z perspektywy biznesowej, jak i IT
  • poznaniu modelu zarządzania usługami IT
  • zrozumieniu cyklu życia usługi
  • poznaniu kluczowych procesów, ról, funkcji w zarządzaniu usługami IT

 

Korzyści personalne

  • Zwiększona wiedza, umiejętności i możliwości
  • Większa efektywność i produktywność
  • Nowe możliwości w zakresie kariery zawodowej
  • Większa kreatywność
  • Zwiększony potencjał przychodów i satysfakcja z pracy
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL®4 Foundation

Format egzaminu:

  • Zamknięte książki
  • Prowadzony przez egzaminatora
  • Pytania: 40 wielokrotnego wyboru
  • Poziom poprawnych do zaliczenia: 65% (26 pkt)
  • Czas trwania:
    • 60 minut
    • 15 minut dodatkowych dla osób, dla których angielski nie jest językiem rodzimym.
  • Język egzaminu - angielski (można korzystać ze słownika)

Egzamin organizowany jest drugiego dnia szkolenia.